Vis enkelt innlegg
Gammel 22-12-07, 21:18   #60
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det å betale barn for gode karakterer?

Opprinnelig lagt inn av kie, her.

Ugunstig? Hvordan?
Dersom man ved hjelp av et belønningssystem aktiverer en indre motivasjon som ikke var der i utgangspunktet og dyrker den videre. Hvordan kan det være ugunstig?

Som svar på dette tillater jeg meg å sitere apan:

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Jeg har fått ganske mange gode karakterer i min tid, aldri fått penger for det. Jeg synes det er noe tull og kommer ikke til å gi det til mine barn; jeg ønsker ikke at de skal venne seg til den typen motivasjon. Jeg husker de som fikk det; de gadd gjøre det bra litt innimellom for å få litt ekstra. Ingen av de jeg kjenner som har gjort det jevnt bra har fått penger for det.

Når de begynner å studere er det ingen som betaler for karakterene lenger, så da er det rimelig usmart å trenge den type motivasjon.

Er 100% enig med apan her.

Synd jeg ikke får prikket deg, him, for du skrev også et knakende godt innlegg.