Vis enkelt innlegg
Gammel 27-10-06, 14:20   #6
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I forrige uke kom vi over en diskusjon om abort

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Vel, problemer er jo at jeg i mange andre tilfeller IKKE vil "respektere" at folk tar valg jeg mener er moralsk gale. Jeg syns ikke det skal være greit å være notorisk utro, selv om den som er det aldri så mye syns det er greit selv.

Det er selvfølgelig ikke generelt greit at folk tar valg jeg mener er moralsk gale; moralen min går stort sett ut på at man ikke skal skade folk, og da synes jeg naturligvis ikke det er OK at noen skader folk, selv om det ikke strider mot deres egen moral. Jeg snakket bare om abortsaken. (Og utroskap synes jeg for øvrig også bør være lov, i juridisk forstand. Selv om det skader folk.)