Vis enkelt innlegg
Gammel 25-12-07, 21:26   #3
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Skal jeg ta sjansen på å ikke bestille sommerens sydentur nå?

Det der er jo alltid en avveining. Om du ikke er kresen på hvor dere vil, så er det helt sikkert mulig å få tak i billige restplasser siden dere reiser litt utenfor skoleferien. Samtidig er det jo så tett inntil at det nok er flere som tenker som dere. Og dere er jo 5 stk, det kan kanskje begrense utvalget noe?

Personlig så ville ikke jeg ha gamblet på at det kom ledige plasser som jeg hadde lyst på. Men så liker jeg å vite hvor jeg havner når jeg reiser med barna, hvilke fasiliteter som er på hotellet, hvor langt det er til sentrum, stranden, restauranter etc. Skrekken er for min del å havne på et hotell uten basseng, men med diskotek i kjelleren f.eks...

Du kan helt sikkert gå glipp av et kjempekupp om det skulle dukke opp, men de ekstra kronene hadde nok jeg betalt for å være sikker på hvor vi havnet.