Sv: Hva er din rareste julegaveopplevelse?
Vi får uendelig mye rart av mine svigeforeldre.. I år var det en globus som tok kaka. Jeg forstår at det er mange som kanskje ønsker en slik, og ser nytten i det, men ikke jeg.
Fra min far fikk jeg og mannen på deling, et ullundertøy sett i ull og to par ullsokker. En lue og et par hansker. Antagelig tenkte han at vi skulle være ute annen hver gang.
I fjor fikk vi en vann temperaturmåler. Den har små glass duppedingser i den som flyter opp eller synker etterhvert som varmen i huset synker eller stiger.
I år fikk vi også enda to nye pledd, selv om vi sa ettertrykkelig i fra at det ønsket vi ikke. Faktisk ville vi ikke ha noe, men gave må vi få.
Vi elsker taco, så et år fikk vi et enormt stort fat med oppdelte kakestykker, til hver av tingene man har på tacoen. Den er blytung og blir absolutt ikke brukt. Tanken her varmet veldig, men skuffelsen var stor for esken og tyngden sa meg at dette måtte være en ny dvd spiller. Som jeg virkelig hadde ønsket meg..
Såpe, tannkremer og tannbørster får vi hvert år, og det er helt greit. Jeg setter pris på det, selv om jeg ble mobbet på skolen pga det. Jeg måtte jo snart skjønne at familien min mente at jeg luktet vondt og hadde dårlig ånde. Men nei, jeg skjønte nok ikke det
Trivial pursuit ble gitt til min datter på 7 i år. Hun er riktig nok smart, men
Jeg har også av en eller annen grunn alltid fått en lampe hvert år. Fra forskjellige mennesker.. Jeg skjønner ikke tanken bak å gi noen en lampe?