Sv: Unge mødre
For å være ærlig så tenker jeg også det samme når jeg ser eldre foreldre. Feks her om dagen venninen til søsteren min fikk sitt første barn i alder av 50. Min søster er snart 40 og har ei lita jenta på 1år og vil ha en til. Stakkas barn når hun er 40 så er søsteren min 80. Om hun kanskje velger å få barn sent så er det ikke sikkert barna får oppleve bestemoren sin engang.
Jeg vet at mange tenkte sitt da jeg fikk barn for første gang da jeg var 21 år. Synes synd på meg for jeg kastet bort ungdomstiden min på barn.
Jeg og eldste jenta mi fant på så mye rart i sammen og så aktiv vi var tror jeg ikke søsteren min noen gang kan være med sin første.
Det finnes fordeler og ulemper uannset hva tid man velger å få barn. Så ingen sitter med fasiten over andre. Men for meg så passet der perfekt å få barn tidlig. At andre velger anderledes så har jeg ingenting med. Selvom jeg synes synd på.
Jeg vet ikke om jeg orker å se på programmet og tror på ingen måte at dem kommer til å drite seg ut bare for dem unge foreldre. Vi får nå se..