Vis enkelt innlegg
Gammel 28-12-07, 17:20   #12
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Synes du nyttårsaften er litt oppskrytt?

Oppskrytt og oppskrytt, jeg synes ikke akkurat det ordet er riktig i denne sammenhengen for det kommer vel an på hva man gjør utav det? Noen har det jo fantastisk koselig hvert nyttår, mens andre ikke synes dagen er noe spesielt. Tidligere syntes jeg det var helt ok, men jeg har aldri gledet meg noe vanvittig til den dagen. Liker bedre julaften.
Nå som vi har fått tradisjon med å feire nyttårsaften hos Ms. Lee og familien, synes jeg det er blitt en utrolig koselig dag som jeg ser frem til lenge. Vi tar ferjen på ettermiddagen og møtes hjemme hos dem, spiser good mat og ungene storkoser seg. Jeg gleder meg veldig.