Tråd: Unge mødre
Vis enkelt innlegg
Gammel 28-12-07, 23:28   #90
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...

Alfa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Unge mødre

Opprinnelig lagt inn av Dani, her.

Nei, dette er en følelse jeg sitter med i ettertid som gjør at jeg kjenner det er veldig godt å kunne slå fast med at det faktisk går ann å få seg utdannelse, hus, bil, osv ved å bli mor i ung alder. Jeg hadde nok tråkket litt hardere ned dersom jeg hadde opplevd å bli sett ned på f.eks i barselgruppa. Nå er dette en følelse jeg har av at ting behøver ikke være så vanskelig for de unge som mange skal ha det til.

Men då forstår eg verkeleg ikkje kva du "skammar" deg over. Verkeleg. Eg forstår ikkje kvar shabby-omgrepet kjem inn.

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat