Vis enkelt innlegg
Gammel 29-12-07, 19:56   #5
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjemmelagede hamburgere

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg har eksperimentert mye med hamburgere, og har prøvd med feks. en pakke tacokrydder i kjøttdeigen. Ble kjempegodt. Men det aller beste jeg noensinne prøvde var å blande en pakke Greek Wrap-marinade direkte i kjøttdeigen sammen med et egg, og lage 4 gode burgere av det. Serverte med båtpoteter og den hvitløkssausen som følger med. Himmelsk!! Min mann spiste som om han aldri hadde sett mat før.

Åh, det hørtes godt ut. Det må jeg prøve neste gang.

I kveld hadde jeg i to egg, litt brødrasp, 1 ss melk, og masse forskjellig krydder: chilli, paprika, aromat,salt, pepper og mye annet.