Vis enkelt innlegg
Gammel 28-10-06, 10:11   #5
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Forbanna dritt!

Hvordan hadde det blitt om det ble bygget industri slik reguleringsplanen først tilså? Da kunne dere risikert tungtrafikk og vanlig trafikk er jo å foretrekke (selv om det blir annleggstrafikk i en periode).

Våre venne var borti en liknende sak tidligere i år, og det de gjorde var å klage på antall boenheter og på høyden på bygget. Nå er høyden halvert.

Det jeg mener er at det kan være lurt å ikke gå ut mot at det bygges (dere har jo visst at det ikke var regulert til friområde), men mot fortettningen av byggingen (at det bygges så mange enheter). Da tror jeg at det er lettere å vinne frem og komme frem til en levelig løsning.

Sansynligvis er det de som vil være berørt av nabovarsel som har fått brev. Det er, slik jeg har forstått, vanligst.

Chanett er ikke aktiv