Vis enkelt innlegg
Gammel 31-12-07, 11:45   #25
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.465
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Taco til nyttårsmiddag?

Opprinnelig lagt inn av lucifine, her.

Vertene er flinke på kjøkkenet har flere ganger spist kalkun der.. Så det er ikke derfor..

Nå skal en jo ikke "regne med" å få noe som helst mat, for det er jo litt dårlig folkeskikk sier mamma, men må innrømme at jeg hadde pittelitt lyst på noe ekstra godt i dag.

Og hvorfor skal jeg være der kl seks? Er ikke det en smule tidlig? Vi blir ter voksne og to barn og tacomiddag. Trenger vi seks timer i kveld? Nå er jeg litt teit her jeg spør, men det blir jo litt lenge i hverandres selskap syntes jeg...? Men det er visst et annet tema..

Jeg syns du rett og slett er litt storforlangende. Kanskje du egentlig ikke vil i dette nyttårsselskapet? Maten er feil og du må tilbringe hele seks timer med vertskapet!
Vi skal spise i 16-17-tida i dag, men gjestene kommer kl. 14. Da får ungene plenty med tid til å leke og kose seg.

__________________


Sist redigert av Tallulah : 31-12-07 kl 12:40.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat