Vis enkelt innlegg
Gammel 01-01-08, 23:43   #37
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billøsning. Trenger innspill

Opprinnelig lagt inn av him, her.

du sier ikke noe om du vil kjøpe brukt eller nytt

Vi vil kjøpe brukt. Men ikke nødvendigvis forferdelig gammel.

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Trenger dere ikke bil når dere leverer i bhg og skole (etterhvert)? Hvis dere ikke gjør det ville jeg ha kjøpt en storbil til feriebruk hvis dere reiser på bilferie, og mopeder eller motorsykler til dere i det daglige. Eventuelt el-bil.

Vi trenger strengt tatt ikke bil til levering, men vi bør kunne "ta det på veien". Dvs enten sykle med vogn og parkere vogna der, eller ha ungene i bil. Men det vil bli maks 3 barn om gangen da. Etterhvert kan de gå til skolen.

Moped irriterer jeg meg grønn over når jeg selv kjører til jobb, og jeg har ikke lyst til en sitte på en. Motorsykkel.... vel, da må jeg ta lappen. El- bil har vi tenkt på, men det er litt kjipt med batteriets levetid.