Vis enkelt innlegg
Gammel 02-01-08, 13:58   #1
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.336
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Spørsmål

Hvilke sanger synges når barnehagen har juletrefest?

Ja, det er slett ikke hverken pedagogiske eller religiøse (eller ateistiske om du vil) grunner til at jeg lurer på det, det er rent musikalske.

I et anfall av mental utilregnelighet har jeg nemlig handlet sånn at jeg nå ender opp med å måtte akkompagnere gangen rundt treet når barnehagen skal ha juletrefest 12. januar.

Dette er jeg både blånn og uerfaren på. Hva er schlägerne? Jeg tviler på at Adeste Fideles, som jeg synes har en vakker melodi og som det er morsomt å spille er det små barn og kanskje ikke utpreget musikalske voksne foretrekker å synge til når de trasker rundt og rundt.

Hjelp!

(Og dette er også en demonstrasjon av hva som skjer når karma kommer og sparker deg i rompa. Det var nemlig min mann som jeg meldte frivillig til å spille, men så VIL han jo ikke! Ergo må jeg årne biffen sjæl. )

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat