Vis enkelt innlegg
Gammel 02-01-08, 15:16   #3
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva slags strømpebukse?

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg ville nok ha valgt svart strømpebukse - det er et trygt og anvendelig alternativ og gir et ryddig inntrykk. Uansett blir det vel ikke så mye av strømpebuksa som vises mellom støvlettene og skjørtekanten?

Gratulerer med handel!

Jo, det blir nok litt av beina som synes (har faktisk ikke prøvd det sammen, får kanksje gjøre det først). Hadde overdelen vært mørk hadde jeg antakelig gått for svart også, men det er også mørk plumme og litt mørk grønt. Jeg er redd for at beina vil bli veldig "tunge" og ubalanserte med resten av kroppen med svart strømpebukse? Gjør det ikke det, da?

*vært på salg på Noa Noa*

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat