Vis enkelt innlegg
Gammel 02-01-08, 15:19   #3
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags strømpebukse?

Opprinnelig lagt inn av Hasselnøtt, her.

Jo, det blir nok litt av beina som synes (har faktisk ikke prøvd det sammen, får kanksje gjøre det først). Hadde overdelen vært mørk hadde jeg antakelig gått for svart også, men det er også mørk plumme og litt mørk grønt. Jeg er redd for at beina vil bli veldig "tunge" og ubalanserte med resten av kroppen med svart strømpebukse? Gjør det ikke det, da?

Jeg synes ikke det - det blir snarere en naturlig forlengelse av de svarte støvlettene. Svarte strømper til svarte sko/støvler kan aldri bli feil i mine øyne. Du finner ikke en strømpebukse i samme farge som skjørtet, da?

*fikk lyst til å dra på salg på Noa Noa :sikler:*