Vis enkelt innlegg
Gammel 03-01-08, 12:46   #9
bina
Ustabil

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er det uhøflig å rydde når man har besøk?

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Hva er det med den fløffinga av puter egentlig? Jeg hadde ikke tenkt over det tror jeg

Jeg har en ekstrem venninne. Eller egentlig (jeg går alltid litt i surr med familieforholdet) så er hun vel gift med mitt søskenbarn. Hun er en sånn som ikke tåler en skrukke på duken, som gjerne flytter på kaffekoppen min hvis hun mener den står på feil sted, som fjerner mobiltelefonen min, som fluffer puter rundt oss, retter på duker, flytter på ting og tang - alt må være i orden og på linje, må vite! Perfekt til enhver tid. Jeg ser at hun blir irritert hvis noen bruker pynteputene til å støtte seg på, bak ryggen eller under armen. Så snart de da reiser seg - og puta ligger der med en tydelig "knekk" på, så er hun frempå og fluffer, og gjerne plasserer den litt unna så de ikke skal føle seg fristet til å misbruke puta en gang til.

For mange er gjenstander som duker, puter, lysestaker, golvtepper osv ikke bruksgjenstander, men dekorasjonsobjekter - og disse må stå i et spesielt mønster, ligge i en bestemt vinkel eller hva det måtte være.

Svigermoren min er forresten en sånn hysterisk "ikke søle på duken"-person. Å uff og uff som hun bærer seg hvis hun eller noen andre søler på duken under måltidet - til og med hjemme hos oss. Da er det i gang med 150 gode kjerringråd for å få vekk flekken, og vil helst røske duken vekk der og da for å ordne opp. Men for meg er duken der kun for å beskytte bordet...

bina er ikke aktiv   Svar med sitat