Vis enkelt innlegg
Gammel 03-01-08, 18:21   #3
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Roter du i klesbuikker?

Nei absolutt ikke. Jeg blir forbannet hver gang jeg går inn i et prøverom og ser 10 plagg som henger der, det skjer faktisk nesten HVER gang! Er det virkelig så vanskelig å ta med seg klærne ut og henge dem på hyllen utfor? Det er jo derfor den står der. Har jeg god tid henger jeg også klærne tilbake der jeg fant dem for å spare betjeningen for ekstraarbeid. Prøver alltid å brette sammen klærne like pent, og er i det hele tatt ganske sjokkert over hvor mye kunder kan rote i klesbutikker.
Ja, andre butikker også. Dagligvarebutikker feks. Det er helt utrolig frekt å ta ferskvarer, ombestemme seg og så legge dem rett i en hylle der de blir ødelagt. Fatter ikke hva voksne mennesker tenker med.