Tråd: Buekorps
Vis enkelt innlegg
Gammel 05-01-08, 00:01   #10
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Buekorps

Opprinnelig lagt inn av Mamarazzi, her.

Tja... Om han skal engasjere seg så veldig i det er nå én ting, men ja, det er utrolig diskriminerende når det gjelder idrettsfolk kontra musikanter. Vi har deltatt i World Music Contest i Nederland 3 ganger, og ikke pokker om noen av våre millitærgutter fikk disp for å bli med i dette VM'et .


Ja.

Min svigermor er iritert for at hennes yngste sønn ikke blir tatt inn i militæret for at han er på toppnivå med judo .
Hun mener han hadde hatt godt av litt militær tid
Hehe

Kanskje litt annet tema.

Men militæret i norge er et rart fenomen..
[mann fikk ikke utsettelse det året han skulle inn å han hadde pappa perm men turbo, da jeg hadde begynnt på skolen igjen. turbo var da 3 mnd.. han mannen imilitære mente det var min oppgave å ta vare på ungen]

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat