Sv: *spinoff* Leter du stadig etter tingene dine? Trenger du en dings som kan finne d
Opprinnelig lagt inn av Søster, her.
Bare at denne skulle virke motsatt, og pipe hvis jeg forlot huset uten de ovennevnte ting, og babyen da.
baby/barn har jeg til gode å glemme, men jeg må stadig inn igjen etter andre ting....
Opprinnelig lagt inn av Embs, her.
Kanskje jeg skal feste en sånn enhet på mannen og jentene også? Ikke alltid like lett å lokalisere de heller. 
i alle fall mannen... for han har en tendens til å legge igjen mobilen hjemme eller i bilen når jeg gjerne skulle hatt tak i han
Opprinnelig lagt inn av Kif, her.
Det verste er når jeg skal ut og reise og er litt stresst. Da kan jeg finne på å lete etter de essensielle tingene, pakke det godt ned, og så fortsette å lete etter dem - og da er de jo ikke så lett å finne ...
Jeg la forresten fra meg lommeboken i boden en gang - i fylla. Jeg fant den igjen etter at jeg hadde skaffet meg nytt av alt ...

Ler så jeg nesten griner, deilig å vite at det ikke bare er jeg som vimser bort ting.
Jeg må på Clas Ohlsen og se om de har slikt.... (ellers må Pio sende meg en i posten....)