Vis enkelt innlegg
Gammel 05-01-08, 22:01   #18
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Re: Sv: Stakkars Britney

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Jeg er kanskje fæl, men hun har på en måte "alle" ressurser til å ha et bra liv, så kaster hun det bort på dop og alkohol. Hadde hun gitt fra seg barna, ville jeg hatt litt mer medfølelse for henne.

Alle kan havne i et slikt uføre. Hvis du ser på feks. alkolikere og narkomane, er det svært ofte folk i høye stillinger og høyere "posisjoner" i samfunnet. De har alle muligheter til et godt liv, men kaster det allikevel bort i rus og dritt. Hvorfor? Vanskelig å si, men det er iallfall ikke fordi de VIL det. Er man først tatt av Kong Alkohol eller narkotika, blir det en sykdom som er svært vanskelig å komme seg ut av. Nå vet jeg ikke om dette gjelder Britney, jeg snakker mer generelt om det å ha alle ressurser til et bra liv men allikevel "kaste det bort".