Vis enkelt innlegg
Gammel 05-01-08, 23:02   #41
syllan
Viking F.K !!
 
syllan sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
Innlegg: 1.254
syllan er populærsyllan er populærsyllan er populærsyllan er populær
Standard

Dagen i går..

En skrekkens dag for syllan!!


Her er det STORM! Halve bygda ligger mørklagt...Grensen går akkurat her med

oss Naboen har ikke strøm..hehe


Men seriøst folkens...jeg trodde min siste time var kommet i dag...

jeg satt her med pc`en min å ante fred å ingen fare i formiddag.. plutselig så hørte jeg masse dunking å skraping på


veggen.. så jeg tenkte at sykklene hadde falt mot husveggen, jeg tok på meg sko for å gå å sette dem i le for stormen...

Men fikk paddesjokk da jeg åpnet døra.. på tvers å på høykant sto trampolinen (på 4 m i diameter..) å vippa fram å tilbake

å var riktig så klar for å ta turen over til naboen Den hadde blåst 7 meter å krassja rett i husveggen..

jeg klamret meg fast til trampolinen for å hindre den i å blåse avsted.. selvfølgelig var jeg å jentene alene hjemme..

Hannah løp inn å hentet telefonen til meg så jeg fikk ringt til pappa , han kom etter ti minutter å hjalp meg å binde den fast

, så kom Ørjan (nevø) å noen kompiser forbi å de hjalp oss heldigvis med å skjere av duken (er jo den vinden får best tak

i... så det ordnet seg til slutt altså..

Men det verste er at mens jeg ventet på pappa å klamret meg til trampolinen så letta jeg å trampolinen fra bakken.. å det

er helt sant, Fy å Faen så redde eg va...

i ettertid har jeg tenkt at det var rimelig idiotisk å stå der å prøve å holde fast en svæææær trampoline, det kunne gått

skjikkelig galt , hadde jeg glippt taket så hadde jeg fått trampolinen rett på meg hvis den føk avgårde...


Dette var et utdrag fra Syllans actionfylte dag...

Mens jeg var på jobb (hjemmetjenesten, kjører ute) så traff jeg på veltede trær å masse fykene greiner..
Utrolig mangen greiner som var ute på flytur i dag,..

Men seriøst.. jeg er ganske prega av trampoline hendelsen.. Jeg begynnte feks å burgrine når pappa kom for å hjelpe meg.. jeg var livredd

Å dere må ikke tro at stormen har gitt seg her.. den øker bare i styrke.. gud bedre jeg er glad for at trampolinen er død..

__________________
"I am in favour of animal rights as well as human rights. That is the way of the whole human being. --Abraham Lincoln"
syllan er ikke aktiv   Svar med sitat