Vis enkelt innlegg
Gammel 06-01-08, 09:45   #43
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En rettskrivningspoll

Takk for denne pollen, for dette irriterer meg faktisk ganske mye (ja, jeg har for lite å irritere meg over i hverdagen). Jeg får frysninger langt inn i sjela når jeg ser "værre" og andre utgaver av ordet (værst, desværre), noe jeg faktisk ser veldig ofte.
Det er utrolig mange som skriver "værre", såpass mange at jeg en stund begynte å lure på om det faktisk var lov å skrive det slik. Det er noe av det verste jeg ser.