Vis enkelt innlegg
Gammel 29-10-06, 09:28   #1
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Når det er stor prisforskjell fra butikk til butikk...

I min naïvitet har jeg alltid troet, at priser for samme klær var noenlunde like i de forskjellige butikker, og jeg har aldrig gjort så mye ut av, å tråle rundt fra butikk til butikk på jakt etter laveste pris.

Jeg kjøpte meg et par "må ha"-lekre støvletter her for en par uker siden, og betalte blodige 3200 kr. for dem. Løftede øyenbryn et hakk, da jeg senere så samme modell støvletter avbildet i KK, med prislapp 2500 kr. ! Jaja, tenkte jeg, KK har nok vært litt slurvete i sin research.

Men nå som jeg har ledt i forskjellige butikker etter en Odd Molly-genser har jeg oppdaget, at det var stor prisforskjell her også. Den Odd Molly-frakke med broderier, som hos Cornelia's hus koster 2999 kr, kostede hele 4200 kr hos Nadine i Sandvika ! Nadine's priser lå gjennomgående et par hundrede kroner over Cornelia's, mens prisene hos Madonna i Asker lå ca. midt imellom.

Kan man endelig reklamere på priser ? Si i butikken, at man har sett samme ting mye billigere et annet sted, og se om man får avslag på prisen for det ?

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat