Vis enkelt innlegg
Gammel 06-01-08, 20:42   #62
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.704
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har man mer å fare med når man skriver korrekt norsk?

Damer da - sånn dere tøver! *tante Sofie*

Jeg er ikke helt nazi på rettskriving og har helt klart mine svin på skogen selv. Uansett: Noen ganger sliter jeg med å ta innholdet seriøst om det er mange feil. Ikke skrivefeil som dyslektikere kan slite med (tror jeg klarer å skille på dem), men f.eks de som konsekvent bruker å framfor og/å, femhundreognitti smileys og sånn.

Nå henger jeg jo litt inne på SM og har funnet ut at noen smileys er værre enn andre. F.eks . Den kan sikkert funke som bare det, men når man bruker den i innlegg hvor man kritiserer instanser man ikke kan noe om etc, så mister jeg litt respekten for innholdet.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat