Sv: Har man mer å fare med når man skriver korrekt norsk?
Jeg er mest interessert i innholdet i det folk skriver, og da bryr jeg meg ikke om ortografifeil etc Men når det gjelder personligheten til folk så legger jeg godt merke til fonter, farger, smilefjes, you name it (hva var det forresten med folk som blandet norsk og engelsk?). Jeg synes at dialekt og sms-språk passer helt inn noen ganger.
Jeg reagerer litt på mange utropstegn og store bokstaver. Ble litt svett da jeg hentet i barnehagen og fant følgende lapp på skapet: "X må ha med seg bleier!!!", sammen med en pose med klær med bæsj og en lapp hvor det sto "X har lånt bleie av Y!". Da føltes det som om jeg burde stå i rett. 
Opprinnelig lagt inn av annemede, her.
Jeg mener det er forskjell på korrekt skrift og godt språk. Jeg er ikke så flink til å formulere meg: dårlig språk, men jeg innbiller meg at jeg ikke har så veldig mange skrivefeil.
Enig i første delen, man skriver ikke nødvendigvis godt selv om man skriver korrekt. Men jeg er ikke enig i den andre delen, jeg synes du er flink å formulere deg.
Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.
Dette minner meg om en historie. Jeg tok et bilde inn i en ramme i går, og skjerte meg på fingen. Fikk et orntlig papirkutt, men oppdaga i dag at jeg hadde satt plastere på feil fing. Så i et døgn, altså 24 timer, har jeg godt runnt med plaster på feil fing.
Av meg skal du få denne t-sjorten i forsinket julegave.