Sv: Er det teit å selge barneutstyr til brodern?
Vi har vel passe god råd begge to. Jeg har ikke noe interesse av å få det igjen, for dette vil vi bli kvitt. Så det er ikke snakk om å låne bort, men gi bort. Ut skal det uansett. Hadde det ikke vært for at han forventer at jeg skal ta vare på ting slik at han kan arve, så hadde vi kvittet oss med masse fortløpende etter at Jonathan var ferdig med å bruke det. (LES, selge, kaste og gi bort)
Vi har ikke noe lånekultur i familen min. Dvs jeg har lånt bort masse til den andre broden, og så fått det tilbake, brukt av to barn før jeg har brukt det på min yngste. Noe er slitt så det ikke er aktuelt å ta noe for det. Og noen upris tar vi uansett ikke.
Jeg GIR feks IKKE bort Stokke-senga vi har. DET var den alt for dyr til. Men den skal de ikke ha uansett.
Må nok snakke med han. vet rett og slett ikke hva han forventer. Men han vet at vi har hatt planer om å selge endel nå i vår, som ledd i rydding, helt til han sa at skulle ha barn. Da forventet han at jeg oppbevarte det for han til han skulle ha det selv.....
|