Vis enkelt innlegg
Gammel 07-01-08, 13:40   #27
safran
frakoblet

safran sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Münchhausen-syndrom

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Var jeg den eneste som reagerte på dette programmet? Jeg syntes det var noe skikkelig spekulativt søppel. Hva var hensikten? Fråtse i en grusom historie uten noe annet mål enn å få oss til å sukke og stønne? Hva var poenget med å trekke frem en to år gammel jente, for å vise henne frem til verden med et "seee på denne jenta, hun er datter av en gal kvinne"? Burde ikke disse barna beskyttes fremfor å vises frem som sirkusartister? Det verste var slutten, da Dr Phil beæret barna med gavekort fra GAP. Det var jo en ren parodi. "Oi, stakkars deg som har sett søsken bli levende begravd. Her har du et gavekort, gå og kos deg du!".

Fysj.

Heia Dr. Phil. Jeg blir kvalm.