Sv: Hvordan har dere råd til alle merkeklærne?
Jeg er så happy med å endelig ha såpass med penger at jeg kan kjøpe meg ting jeg har lyst på og trenger.
Jeg har svingt i str, og vært nede på 34 og oppe på 44, men har stabilisert meg på ca 38, kanskje 40, kanskje 36, litt etter str. Jeg handler mye på Kello og min lokale rare damebutikk Stefiné. Jeg liker pene jakker som har snitt for jenter med pupper, jeg liker topper og overdeler i god kvalitet som tåler en vask eller to. Jeg vil ha silke, ikke polysester, jeg vil ha ull, ikke akryl, jeg vil ha skinn, ikke skai. Det er ikke fordi jeg er snobbete, men jeg liker pene ting, jeg føler meg vel når jeg er velkledd og jeg har alltid vært glad i holdbare kvalitetsting.
Jeg har også masse fra HM, Vero Moda og Pop In som jeg varierer med. Men ellers jakter jeg på gode salgsfunn i dyrere butikker, sparer til lekre støvletter og en god kåpe osv. Jeg er en søkker for sko og støvletter og bruker absurd mye penger på det. Det går selvsagt ut over mann, barn, husleie og låneavdrag. Men det er verdt det! 
Neida. Men jeg liker å kle meg pent og ser med glede at en del av de litt dyrere tingene jeg har kjøpt for flere år siden med klassisk snitt er like pene nå. Og jeg gir til Fretex med jevne mellomrom.