Tråd: Jeanstråd
Vis enkelt innlegg
Gammel 20-09-06, 10:43   #32
Muskat
Bør lage seg en tittel selv

Muskat sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Altså, hvis man ikke ser bra ut med de helt smale jeansene er det ikke noe motepoliti som kommer og kjefter på deg hvis du dropper å bruke de, altså.

Heldigvis! For meg som har litt rumpe og lår så er smale jeans helt utenkelig, jeg ser ut som en omvendt kjegle. Så her er det bootcut som gjelder. Dessuten har jeg hørt at smale jeans er på vei ut :håpe, håpe:

Cheap Monday har forresten fine smale jeans som visstnok ikke er så dyre, for dere som bruker det.

Når jeg kjøper jeans er det viktig at baklommene ikke er for langt fra hverandre, da blir jeg bred som en låvedør over baken. Hvis jeg får tre fingre mellom kanten på lomma og midtsømmen bak er det passe.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat