Vis enkelt innlegg
Gammel 08-01-08, 15:39   #14
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det teit å selge barneutstyr til brodern?

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Jeg håper å bytte vogna etter minstemann i den Kenwooden jeg har ønsket meg lenge. Det har faktisk ikke fallt meg inn å gi bort vogna til hverken familie eller andre, selv om vi sikkert kunne hatt råd til det. Hvorfor skulle jeg gjøre det?

HI, jeg ville ha tatt en kikk på de store tingene du hadde planer om å selge og funnet ut omtrent hva som er markedspris og så ville jeg ha fortalt broren din at det er det du kan vente å for for tingene på det åpne markedet. Jeg synes ikke det gjør noe at han betaler litt for tingene, det er jo ikke som om du har fått dem kastet etter deg akkurat.

Jeg skjønner ikke hvorfor det skal være sånn at den eldste/første som får barn nødvendigvis skal ta ansvar for andre barn i familien som kommer seinere. En ting er hvis det er en gjensidighet i det og man låner av hverandre, noe annet er det hvis en er tidligere ute og må skaffe alt og så når vedkommende er ferdig og vil kvitte seg med utstyret, skal de yngre/treigere bare få alt uten videre. Hvorfor det?

Veldig enig i dette som du formulerer på en veldig fin måte!