Vis enkelt innlegg
Gammel 20-09-06, 10:47   #3
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg måtte lese hele innlegget to ganger før jeg skjønte hva et uttrykksikon var.

Jeg synes det ser veldig feil ut å avslutte setningen med en smiley (som jeg likevel foretrekker å kalle det). Jeg gjør som skilpadda: avslutter setningen og setter bildet bak den avsluttede setningen.

De gangene jeg føler behov for å sette en smiley midt i setningen, gjør jeg det helst i parentes. Eksempelvis

Hun oppdaget den grove skrivefeilen ( ) for sent til å rette den opp før skilpadda kommenterte det.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat