Vis enkelt innlegg
Gammel 09-01-08, 11:44   #13
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.654
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Eldreomsorgen i Norge - Advarsel! Langt

Jeg var pårørende nå i forbindelse med at min farfar var dårlig. Nå bodde han heldigvis i en kommune som er kjent for å ta utrolig godt vare på sine eldre. Han ble ikke skrevet ut av sykehuset før det var ordnet med hjemmesykepleie til ham. Han ville helst bo hjemme, og farmor ville gjerne ha ham hjemme. Hjemmesykepleien var innom hos ham og ga ham mat og medisiner 5-7 ggr om dagen, var det noe utenom dette var det bare å ringe. Min mormor som bor i samme kommune har også vært syk, og da har hun fått hjemmesykepleien til å komme hjem til henne for å gi henne et glass med saft, selv om jeg da bodde hos henne. Så heldigvis er det ikke sånn alle steder.

For å komme med noe konstruktivt. Er det sånn at du orker å engasjere deg i dette? I så tilfelle, be om å få en time hos fastlegen til vedkommende som du ønsker at skal få mer hjelp, og snakk med denne og be fastlegen deretter om å søke om mer hjelp.

annemede er aktiv nå   Svar med sitat