Vis enkelt innlegg
Gammel 09-01-08, 12:57   #14
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror du andre kan oppfatte deg som en besserwisser?

Jeg tror at det er sjelden jeg blir oppfattet som besserwisser, ikke fordi jeg er spesielt ydmyk men pga de menneskene jeg omgir meg med. De fleste av vennene mine har sine spesialområder og foreleser uhemmet og uten skam om det som de kan noe om.

Jeg har stor tålmodighet for folk som kan noe, og bryr meg egentlig lite om tonen de forteller meg det i, så lenge det er reelle kunnskaper. Har større problemer med de som blir sure over at andre kan mer. Jeg er stort sett interessert i det aller aller meste og kan godt sitte en hel kveld å høre på en frimerkenerd fortelle om frimerker.