Vis enkelt innlegg
Gammel 09-01-08, 12:57   #54
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva legger dere i begrepet "besserwisser"?

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

På barneskolen så en gang læreren seg lei på at jeg ikke fulgte med da han underviste i engelske tallord. Til slutt kommanderte han meg opp på tavla i håp om å blamere meg foran hele klassen, og bad meg stave eight og twelwe. Han var grønn av ergrelse da jeg var ferdig. :hemningsløs skrytemimring fra glansdagene:

Jeg fikk en gang nedsatt semesterkarakter i matematikk på videregående fordi jeg ikke hadde gjort leksene. Det ble nemlig oppdaget da jeg løste ligningene på tavla uten kladdebok når vi ble "hørt i leksene". At ligningene ble helt riktig løst, nei, det hadde ingen betydning. Ah, tenk at jeg hadde stålkontroll på slikt en gang. :gammel og sløv:

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat