Vis enkelt innlegg
Gammel 09-01-08, 13:00   #59
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva legger dere i begrepet "besserwisser"?

Opprinnelig lagt inn av amor, her.

Vil dere, utifra det dere sier her, oppfatte at en person som ved et par anledninger sier; "jeg vet at jeg er god på nettopp dette!" I en lett tone og litt latter på tungen, er en "besserwisser"?

Ikke ut fra den beskrivelsen, nei. "Altså, dette vet jeg at jeg er god på!" i en høylytt overkjørende stemme som man avbryter andres (gode) innspill med, derimot ...

Opprinnelig lagt inn av amor, her.

Tør tillegge at personen har gode samarbeids- og kommunikasjonskunnskaper, men har altså ved et par anledninger gitt uttrykk for at h*n føler seg trygg på sine egene kunnskaper på enkelte områder.

Jeg synes det "men"-et inni der høres ut som om du synes det er en litt overraskende kombinasjon ("vedkommende er en hyggelig person, til tross for at h*n er trygg på egne kunnskaper"), men det mente du sikkert ikke?