Vis enkelt innlegg
Gammel 09-01-08, 13:02   #118
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.501
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ja, du er flink til å skrive, men kan du snakke?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg uttrykker meg til tider dårlig verbalt fordi jeg stammer og derfor "famler" en del i tillegg hvis stammingen gjør meg usikker og jeg "faller ut" av tankerekka av den grunn. Nå sier du sikkert at "å ja, men DET blir jo ikke det samme", men det er det jo. Mange tror sikkert at jeg famler og stammer fordi jeg er nervøs, usikker, ikke vet hva jeg skal si, osv., så hva som er høna og egget her er jo for så vidt uinteressant.

Vet du, jeg tror ikke du skal føle deg truffet. Jeg forstod hva bina mente, og du slår meg ikke som den typen. Ja, du stammer, men det som kommer ut er ikke famlende, og du vet hva du vil si, det tar bare bittelitt lenger tid av og til.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat