Vis enkelt innlegg
Gammel 09-01-08, 13:38   #17
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Eldreomsorgen i Norge - Advarsel! Langt

Opprinnelig lagt inn av *HH*, her.

Det høres jo helt latterlig ut når jeg leser det men (uff, stygt å le men. En slektning sa alltid man må le av det man kan.). Ser for meg avisoverskrifter som "97-åring fikk ikke hjelp til å ta på seg strømpene".

Det er jo et problem for den det gjelder, det å komme ut av sengen og disse strømpene.

Men helt seriøst, om hun bør ha på seg støttestrømper så er det en grunn til det. For eksempel for å forebygge blodpropp eller behandling pga insufficiente vener. Om hun ikke får denne behandlingen så kan det føre til en mye verre tilstand som vil kreve mye mer innsats av hjemmetjenestene på sikt, så jeg synes det høres ut som en god investering å hjelpe henne på og av med disse sokkene morgen og kveld.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat