Vis enkelt innlegg
Gammel 09-01-08, 14:37   #1
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Rettigheter i forbindelse med feil i annonse?

Vi fikk i går en tilbudsavis fra elprice.no og finner der den stasjonære pcn vi ønsker å kjøpe. Ringer og holder den av og kjører ned og kjøper den.

Spør når vi er i butikken iværtfall 2 ganger om det innholdet som er skrevet i annonsen er riktig (at det blandt annet medfølger tråløst nettverk, tråløs mus og tastatur). Fikk klart JA, begge gangene. Spør også om det er noe mer jeg trenger, og nei, det var det jo ikke. (skjerm har jeg).

Kommer hjem og neida, ikke tråløst nettverk, ei heller tråløs mus eller tastatur.

Har ringt og snakket med dem og de beklager men det er skrevet feil i annonsen! Javel.. men hva med betjeningen som jeg spør 2 ganger - burde ikke de visst at dette var feil?
De kan tilby meg å levere tilbake pc eller få et tråløst tastatur og mus. MEN de vil ikke gi meg et tråløst nettverkskort. Så langt vil de ikke strekke seg. Jeg er så fyrt opp nå at jeg rett og slett kunne sprekt i telefonen, men jeg holdt meg. Saklig prøvde jeg å forklare at jeg synes det er for galt at jeg skal bære tap på at de i butikken ikke vet hva de selger osv. Men nei, han kunne ikke gi meg mer enn dette.

Er dette fair? Kan jeg kreve noe mer? Det står jo trykket at det tas forbehold om trykkfeil, men det står da ingenting om villedende informasjon fra personalet! ARG.