Vis enkelt innlegg
Gammel 29-10-06, 21:37   #23
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg forventer jubel og skryt!

Opprinnelig lagt inn av Babe, her.

Var det så herlig at du vil prøve å gjenta det til neste år? Eller ble det bare slik pga oppussingen? :nysgjerrig:

Jeg tenkte på det allerede i sommer før jeg visste hvor lang og tidkrevende oppussingen ville bli, da jeg kom over et glitrende salg i sommer, og mer da det var bakgårdssalg på et forlag i byen. Jeg hamstret gavebøker, kokebøker og barnebøker + lydbøker. Hver eneste vrangbestilling i bokklubben er blitt spart i gavelageret og hver gang jeg er kommet over noe fint har jeg kjøpt det. I tillegg kjøpte jeg noen fine ting i Tallin (lekre pysjamaser, bla). Det frister til gjentagelse.

Det blir bra å ha kæsj fremover, ettersom jeg skal til København i slutten av november og til Bergen to ganger i desember. Og kan kose meg i Tilsammans med kollektivkompisene, ungen min og min sjels elskede.