Vis enkelt innlegg
Gammel 29-10-06, 22:23   #31
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg forventer jubel og skryt!

Jeg er kjempeimponert. Har ikke en gang fått tid til å tenke på hva vi ønsker oss en gang, og blir stresset av å få spørsmål om det. Ungene har jo det de trenger, og det har jo vi også. Og trenger vi noe, så kjøper vi det som regel der og da.

Jeg hadde tenkt å være litt flink og kjøpe litt gaver i New York, og det gjorde jeg forsåvidt. Bare at jeg ikke klarte å la være å gi dem da jeg kom hjem i dag. Så det er ingen julegaver i kofferten nei. Men jeg fikk med meg noen esker med kunstkort da som kan brukes når vi i all hast skal i bursdag og har glemt å kjøpe kort :littstolt:

Men det er da ennå leeenge igjen til jul vel?

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat