Vis enkelt innlegg
Gammel 10-01-08, 20:32   #18
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det sure eplet og nedlasting

Opprinnelig lagt inn av Pia, her.

Ja altså selve utorrent ligger jo på skrivebordet. Det var den jeg bare valgte videre på. På piratebay får jeg opp en rullgardin hvor jeg kan velge å legge det jeg laster ned i en egen mappe, men jeg klarer ikke å velge utorrent der. Må jeg da legge det i en egen mappe og så hente det opp igjen igjennom utorrent?

Jeg tror du har lagt det inn litt feil. Jeg skal høre med mannebeinet. For om alt er lagt inn riktig skal det komme opp slik som i bildene mine.