Vis enkelt innlegg
Gammel 11-01-08, 10:57   #4
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Milos, Serifos, Folegandros?

Hellas i mai er deilig. Jeg gleder meg ganske ellevilt.

Jeg kan bidra med egen grubling, jeg:

Milos:
Pro: Stor øy, antagelig ikke helt utdødd i mai. Spektakulær natur (vulkansk øy). Fine strender. Veldig lett å kombinere med Sifnos.
Contra: Man kan ikke bo ved de fineste strendene. Må leie bil. Gruvedrift, stygge sår i landskapet.

Serifos:
Pro: Bare ett sted å bo, slipper valgets kvaler. Havnebyen har nydelig strand, og flere strender videre. Veldig lett å kombinere med Sifnos.
Contra: Kan nok være stille inntil det utdødde i mai.

Folegandros:
Pro: Vakkert, har aldeles nydelig hovedstad. Antagelig ikke utdødd i mai.
Contra: Ikke så fine strender. Man kan bo ved strender, men det er kanskje ikke så interessante steder. Hovedstaden ligger ikke ved sjøen og er ikke særlig barnevennlig (bratt, trapper osv.). Kan være vanskelig med båtforbindelse til Sifnos i mai.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat