Vis enkelt innlegg
Gammel 11-01-08, 12:55   #2
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1283
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Internett og spilleavhengige (Dagbladet)

Tja.

Jeg tror kanskje gamere blir en smule stigmatisert, det finnes nok av WoW-spillere med et sosialt liv ved siden av, men de er det selvfølgelig ikke så morsomt å skrive artikler om.

Man kan bli hekta på forum også. Kanskje jeg ikke skulle fått ha internettilgang fra kontoret mitt?

Ja. Jeg vet at det er et problem med hekta, antisosiale gamere. Det er et problem med ALLE som blir så hekta på det de liker best å drive med at de ikke vil gjøre noe annet.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat