Tråd: Kinosirkel?
Vis enkelt innlegg
Gammel 11-01-08, 14:25   #16
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kinosirkel?

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Denne måneden har jeg f.eks. lyst til å se Atonement. Noen flere?

Den kunne nesten jeg tenke meg å se, også, jeg som aldri går på kino. Boka gjorde meg veldig opprørt. Må for øvrig sakse noe morsomt fra anmeldelsen i Dagbladet:

Opprinnelig lagt inn av Dagbladet

På stupebrettet ligger Cecilia (spilt av Keira Knightley, som jeg ikke helt skjønner hvordan noen klarer å ha noe imot; hun gjør kanskje litt vel mye ut av trutmunnen sin

Så sant, så sant, jeg gikk nesten ut av mitt gode skinn av irritasjon under "Stolthet og fordom". Hun skyter jo konstant leppene fram som ei poserende gjedde.