Vis enkelt innlegg
Gammel 11-01-08, 18:07   #72
Benmurphy
-

Medlem siden: Oct 2006
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva ser du nå?

Opprinnelig lagt inn av C3PO, her.

Jeg ser på kommentarene til Doctor Who sesong 3.

Den burde jeg vel ta meg sammen og kjøpe ja. Selv om vi nok en gang ble avspist med bare en eneste episode skrevet av Steven Moffat; «Blink». Til serie 4 skal vi ialelfall få en dobbel episode av Moffat igjen, men Russell T. Davies er hjertelig velkommen til å be Moffat skrive de fire episodene han har tenkt å skrive selv i stedet.

Og mens jeg ønsker meg ting: Kan Carey Mulligan (som spiller Sally Sparrow i «Blink») være så snill å spille den 11. doktoren når David Tennant er ferdig? Og kan forfatterstreiken i USA vise seg å ha vært en vond drøm, slik at gårsdagens episode av 30 Rock ikke er den siste?

Torchwood sesong 2 begynner iallefall neste uke. Jeg har dessverre mine tvil, men James Marsters (link) har iallefall en rolle i første episode.

Ben "like a big ball of wibbly-wobbly… timey-wimey… stuff" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat