Vis enkelt innlegg
Gammel 12-01-08, 10:23   #8
DM
Live and let live

DM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Endelig noen som vil gjøre noe med Staff sine uttalelser

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Vi får håpe det. Staff sa i starten av intervjuet at slik handling var forbudt, kan hende han sikret seg der. Tullingen.

Men, det er vel ikke slik at jeg kan si at jeg skjønner at noe ikke er lov å spise kake :dårligeksempel:, for så å si akkurat hva jeg vil om at det er jo så deilig med kake, og at de som sier at noen kan ta skade av å spise kake tar feil og opphauser faren og skadevirkningene og at det bare er tull.

Da kan man jo si hva man vil om hva som helst, så lenge man husker å slenge på et "jeg vet det er ulovlig altså".