Vis enkelt innlegg
Gammel 30-10-06, 10:07   #89
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan har dere råd til alle merkeklærne?

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Jeg tror dette er en "tøtsji" diskusjon. Husk at noen kan ha inntekter laaaaaaaaaangt over gjennomsnittet, arvet en haug eller i beste fall sitte på 5 lottomillioner.

Jeg har en vanlig (men god) inntekt, men har aldri kjøpt et eneste plagg over kr 1500 til meg selv. Og da snakker jeg om støvletter og dyre sports/uteklær.

Bruker IKKE 800 på en genser engang.

Er vel som deg..
Må svelge noen ganger ekstra når jeg kjøper klær/sko til over 1000 kr ja..
Jeg handler mye på salg jeg, og på forholdsvis billige butikker.

Ovedeler og topper ligger på max 400 kr vil jeg tro, bukser max 700.
Sko kan jeg bruke litt mer på, og jakker.

Nå har jo jeg slanket meg en del og, så jeg har brukt en del penger på klær iløpet av året som har gått, og da har jeg ikke kunnet handla dyrt og design.. er jo bare dumt når man ikke kan bruke det mer enn en mnd..

Men merker at nå, som jeg har gått litt ned, og har større utvalg, så har jeg lyst på litt stilige og kule ting
Blir jo påvirket av dette forumet og !

Men selv om vi har en grei økonomi, så er den ikke SÅ god at jeg kjøper meg bukser itl 2000 kr. Da går nok de ekstra pengene til ferietur, sparing, nedbetaling av lån etc istedet ...

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat