Vis enkelt innlegg
Gammel 12-01-08, 15:54   #2
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kor kjøper eg SD-kort billigast?

Jeg har handla MicroSD med adapter superbillig på ebay. Det er sikkert billig der for vanlige SD-kort også. Sjekk portoen før du bestemmer deg.

Ellers er ikke SD særlig dyrt nå, men skal du ha de største kan det lure seg å sjekke priser.

Jeg tenkte å bestille microSD fra en norsk forhandler. Uansett hvor jeg sjekket tok de over 100 kr i porto og ekspedisjon. Full pris for kortet ville vært bortimot 400 kr dengang. Bestilt på ebay fra en amerikansk forhandler som tok 20 kr i porto ble totalsummen 210 kr. Dette gikk under portogrensen.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat