Vis enkelt innlegg
Gammel 12-01-08, 21:45   #9
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Inspirert av Sitron! Vis meg din tatovering

Min er i avataren.
Elsker den.
Jeg hadde snakket om den i årevis: Fra 1995 da min beste venninne fikk sin første, begynte jeg å fabulere om hva jeg skulle hatt om jeg skulle hatt en tatovering.
"Hvis" ble til "når", og "hva" ble til "enhjørning".
Jeg liker hester i utgangspunktet, enhjørninger har alltid fascinert meg, og da jeg i tillegg leste at de symboliserer frihet, rettferdighet og selvstendighet, var saken klar.
I 2001 var venninna mi lei av at jeg bare snakket om det uten å gjøre noe med det, så en måned før jul, ringte hun og sa:
"Hør her, nå har du snakket om den enhjørningen din fra du var 18. Jeg begynner å tro at om du skal ordne det selv, blir det aldri gjort, så nå har jeg bestilt time til deg, jeg kjører deg dit og jeg betaler hele sulamitten. Anse det som en julegave."
Snille venninna mi!

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat