Vis enkelt innlegg
Gammel 12-01-08, 23:36   #10
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Smører skolebarna matpakka selv?

Jeg eller mannen smører matpakkene til barna. De går i 2 og 4 klasse. Minsten går siste året i barnehage. Når er det vanlig at de begynner å smøre matpakke selv? Jeg vet ikke, jeg bodde i Sverige til jeg var 14 år. Vi trengte ikke matpakke. Min kjære fikk smurt matpakke av sin mor til han flyttet hjemmefra. Etter det har han aldri hatt med matpakke på jobb.

Hun som går i 2 klasse kunne helt klart ordnet matpakken selv. Ikke minstemor, hun er alt for surrete. Hun hadde endt opp uten matpakke. For eldstemann med hans spisevansker ville det vært en drøm å lage matpakken selv. Da hadde han sluppet å spise for han ville ikke hatt noen med seg. Jeg tror jeg satser på smøre matpakke en stund til.