Vis enkelt innlegg
Gammel 30-10-06, 11:42   #69
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg forventer jubel og skryt!

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Og mer on-topic: Kalendergaver?! Jeg visste det var noe jeg skulle planlegge. Og jeg mistenker at poden muligens begynner å bli for sofistikert til å la seg avspise med ny tannbørste og fine sokker. (Eller kanskje ikke?)

Tannbørste og sokker skal værsågod holde her i hvertfall .

Jeg har tatt i mot noen flere pakker enn jeg pleier fra bokklubben og lagt til side til kalenderen. Så har jeg inne en stor bestilling fra Amazon på "juleaktivitetsbøker". I tillegg til at jeg skal kjøpe en Babyborn med utstyr fra Anne M . Når dette er klart skal jeg pakke og se hvor mye jeg har og så regner jeg med at jeg fyller ut resten med legopakker og lørdagsgodt.

Det blir en relativt dyr kalender i år, men jeg forsvarer det med at jeg nesten utelukkende har gaver som jentene kan dele og at jeg har kjøpt det inn i løpet av høsten som ting de ellers ville ha fått og som jeg bare har utsatt å gi dem.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat